Pages

Tuesday, April 19, 2011

Penimbang Oh penimbang

Salam...rasanya dah lama Cik Jue tak menulis,keadaan sangat -sangatlah sibuk dengan macam -macam kerja dan benda nak kena pikir..Contest CYC tetap diteruskan walaupun tenggelam timbul..Cik Jue cuba nak berdiet walaupun kekadang alpa bila melihat makanan yang  yummy..yummy bak kata anak Cik Jue.
Cuba jugak nak update berat minggu nih..tapi malang sekali penimbang Cik Jue dah rosak,,aduih , tak sampai setahun Cik Jue beli penimbang tuh ngan harga RM50+ kat Tesco (beli yg murah pun nak komplen).Bila naik penimbang tuh kuar Over Load.Suh Cik Abe tengok..kot2 x der bateri ..Elok2 jer laki Cik Jue ckap..dah memang mama overload..uuiii...tak kat berat aku naik sampai 150kg kot.Tapi nasib baik nya Jumaat tuh Cik Jue ada naik penimbang tuh ..tapi gambar x snap.Jadi kira acilah yer berat Cik Jue adalah 86kg.Tengoklah ade budget Cik Jue nak beli yang baru...tapi brand ape yg tahan lama tapi harga bawah RM100 lah.(duit x der nih).

4 comments:

  1. hehe patutlah lama xnampak kat cyc..

    timbang yg below 100 tp berkualiti,try timbang cosway. kalau member dpt harga 79. harga asal 150+ timbang digital siap body fat water lagi..

    ReplyDelete
  2. try beli kt cosway or guardian farmasi..
    ada digital scale...sgt bgus..
    try le cari ... price still under budget..

    ReplyDelete
  3. aullea-buzy sambil buat2 buzy..heehee,cosway yer..nanti Cik Jue try p tengok...

    ReplyDelete
  4. amani mekasih cadangan tuh..nanti nak pergi survey mane lebih elok..

    ReplyDelete