Pages

Wednesday, June 15, 2011

Apa pun x boleh!!!

Salam hari rabu...tajuk entry x der kena mengena pun ..cuma peminat kumpulan Jambu jer...hehe..dah 2 minggu habis contest CYC...diet pun entah kemana...nak2 cuti skolah plak..cuti2 malaysia pun bermula..makan x yah cakaplah. Tapikan lepas balik bercuti hari tuh Cik Jue kena cirit birit yang amat kronik diikuti ngan sakit2 badan,angin, kembung dan macam2 lagi..last day pergi Lost World Tambun...dalam pukul 5 petang lepas makan ape semua gerak balik Kelantan...mungkin ngan cuaca sejuk kot badan jadi x sihat...sampai rumah dalam pukul 11.00mlm  kepala mula pening...esoknya satu hari dok baring jer.
Sian pulak cik abe kena cari makan sendiri...makan jagung rebus jer satu hari tuh.Jagung tuh beli kat Cameron Highland sedap manis jer.Dia siap buat cucur jagung lagi...habis dapur sepah2,org laki masak dia x kemas balik...terpaksalah gagahkan kaki gak kemas dapur plak.Anak2 dok bising lapar2...last baru dia keluar p beli makanan kat kedai...tuh pun kedai yg letaknya 200 meter jer dari rumah...ngan kuching yang lapar dah ler kena tinggal kat umah 3 hari...balik2 kat rumah makanan kuching plak dah  habis..kacau betulah.esoknya plak nak bukak kedai...budak kerja plak cakap..kak..hari nih last day saya kerja..Cik Jue cakap ..oklah nak wat cam mane...ahhh..bertambah -tambahlah sakit....esoknya plal rase nak naik penimbang sebab makan memang x pantang langsung ....suprise  82kg ..OMG sangat2 suka...tapi tuh citer minggu lepas...hari nih takut nak naik penimbang kot2 naik...tunggu minggu depanlah.

Cik Jue tahu ade satu contest baru...ingat nak join tapi rase cam x bleh nak bagi komitment plak...nantilah join kalo ade yg nak buat contest untuk bulan posa nih...roger2lah orang kat sini yer.

"TAK AKAN PUTUS ASA NAK DIET SEBAB DAH TEMPAH BAJU RAYA SAIZ KECIL SIKIT"

hahhhaaaaahaaa...gila punya teknik syko...jangan2 dok nangis pagi raya dah...baju raya x muat.....



kanak2 nih sangat riang skali...tapi mama dia x der baju mandi...nanti aku kurus aku beli lah wei...