Pages

Monday, December 20, 2010

Berat minggu ini...

Cik Jue tak dapat nak upload lagi gambar sebab masih bercuti,tadi kat shooping complex ade timbang ,berat naik lagi...Oh tidak  84kg.Nasib baik kat sini ada Wifi kalau x mcm mane nak bagi tau berat terkini Cik Jue.Masih cuba untuk tidak makan nasi walaupun sejak cuti2 malaysia nie Cik Jue makan macam2 ... dari KL ke Melaka pas tuh ke Terengganu , hari2 mkn kat luar susah nak tahan nafsu nih air manis x yah cakap lah semua Cik Jue sapu,Esok akan balik ke Kelantan ,InsyaAllah aktiviti diet akan start kembali.
Sedih sebenarnya tengok rakan2 SNTN dah banyak kg turun,Cik Jue plak makin naik.

1 comment:

  1. Kalau outstation memang byk cabaran & rintangan.. takper.. sabor ek.. hehehehe.. next week cube lagi.. ada sebulan lebih lagi ni.. jgn putus asa!!

    Chaiyok!! (tetiba semangat.. hihihi)

    ReplyDelete