Pages

Thursday, December 2, 2010

SaNtaPan Hari ke-2

8.00am
-nesvita satu mug

10.00am
-roti wholemeal + 1 biji telur rebus +mayonis+ daun salad
-air masak satu gelas

2.00pm
-martabak baki semalam
-sedikit sambal udang
-1 mangkuk sup cendawan

8.00pm
-sup cendawan tadi
-2 keping roti wholemeal
-telur rebus + sambal udang
-nesvita setengah mug shj.

air dalam 1 liter shj.

Kalau tgk ape yg CikJue makan memang x akan kuruslah w/pun x mkn nasik..aduh parah sungguh.Tuh x masuk kurma badam yg manis, badam dan kuih siput yg telah berjaya dimakn hari ini.Kat sini musim hujan lah wei,asyik lapar jer (alasan org yg bernafsu tinggi).Nasib baik tadi p kedai x singgah beli ubi kalo x esok garenti ubi rebus cicah nyok ngan air kopi panas mesti x ingat dunia Cik Jue makan.Esok semangat baru x mau dah mkn mengarut2 nih.Scale tuh tgk dari jauh jer x berani nak timbang garenti nak ke 85kg .
Buah ade beli , sejuk2 nih x lalu nak mkn buah..memang x sentuh langsung.

Yakin boleh...org lain bleh kurus kenapa tidak Aku waaaaaaaaaaaa......

2 comments:

  1. wah....sket nye minum air masak..xhaus ke?

    ReplyDelete
  2. kat sini sejuk musim hujan,kalo bleh minum hot cokolat 2 liter pun x per hehe.

    ReplyDelete